It's my right to tell anything in this blog
Enjoy reading guys :)
No SPAMMING please !
If you're unhappy , please click here
Please leave your url - shout box
So it's easy for me to follow yours


NO COPYCATS ALLOWED !

Kalu taknak dengar lagu , please scroll down and turn off :)



Wednesday, December 15, 2010

Fesbuk berwajah baru ? Oh menn -.-

Assalammualaikum :)

Haaa , ni aku baran ni. Time aku join mespes , macam macam dia upgrade. Upgrade situ upgrade sini sampai jadi serabut. Kekadang nak bukak profile friend pon jadi lembab oh menn. Aku taksuka taksukaaa -.- Menguji kesabaran aku beb. Thats why aku berhijrah ke fesbuk yang sangat cool pada waktu itu hee. Simple and easy nak communicate dengan membe wooot :) But now ? Kenapa nak ikut mespes youuuu -.- New profile sangat tak lawa. For me la hee. Pada sesiapa yang guna new profile tu , cool hee jangan baran baran , this my opinion :)


One from my friendlists , identiti dirahsiakan hee.



For me , still okay but nampak serabut sebab kita dah terbiasa dengan yang lama  so bila yang baru , terkial kial aku cari satu satu -.- Kan menyusahkan tu.


See , I'll stay with the old one. Tak nak tukar tukar sebab dah banyak orang post pasal keburukan new profile tu teheee.


Thanks guys for reading :)

No comments: